Maia Baratashvili and The Shin

17 noiembrie 2011, Universitate – cancer. Frig, tata. Da’frig.
La Teatrul National de Opereta “Ion Dacian”, caldurica.
In sala TNO, racorica-ventilatie, asa ca batea un “alizeu”, cum numai in sala floreasca batea acum 2 ani. Cine stie, cunoaste.

Acum ca am terminat cu starea vremii, sa zic ce catam acolo. Pai se facea ca Lori-cea-cu-noroc-cu-carul a castigat bilete la un concert de jazz. “Mergi?””Da’cum sa nu.” Concertul facea parte din festivalul “Viata e frumoasa”, editia a IVa. Nu m-am documentat inainte, nu am ascultat nimic, prefer sa ma duc cu farfuria goala la concerte. Sa lasam factorul surpriza sa lucreze. Stiam doar ca sunt georgieni.

S-au prezentat oamenii: un profesor de matematica, un avocat, un programator si un arhitect. Asa am aflat si ce profesii avea publicul. Dupa aplauze&urale am inteles ca erau multi arhitecti si programatori. Unul sigur era in dreapta mea. Si-au inceput oamenii sa cante. Piese de 10-12minute, insotite de povestile din spatele lor.

Din cate imi amintesc, KGB song era despre modul cum se urmaresc ca niste spioni fetele si baietii la gimnaziu. Sau mai degraba despre perioada sovietica. Sigur s-a cantat despre ambele lucruri.

A mai fost un cover al lui Stephen Sondheim, Send in the Clowns, unde yours truly aici de fata a plans ca un copil mic. De la ventilatie mi se tragea. Melodia a mai fost cantata de Frank Sinatra, Barbra Streisand, Shirley Bassey. Nu mai tin minte cum au introdus melodia, stiu doar ca mi s-a rupt filmul si am plecat in alta parte cu melodia.

As fi vrut sa inteleg limba, ca sa inteleg umorul lor, pentru ca oamenii s-au distrat pe scena si muzica lor e in mare parte vesela. Una peste alta mi-a placut. Daca am ras si am plans cu ei, inseamna ori ca ei sunt buni, ori eu sunt bipolara/hormonala/bipolar-hormonala. Tind sa cred ca The Shin sunt buni. Daca mai vin ma duc si-mi platesc biletul.

Nota adaugata: Publicul fain si prin teatrul national de opereta sunt niste mate (a se citi pisici) foarte fandosite, care traversau scena intr-un mare fel. A la coana Chirita asa. Incet, tacticos, usor plictisite de galagia ceea.

Leave a Reply

