Tarta cu dovleac si lapte

Se facea ca un dovleac cazuse la datorie si se transformase in painica cu dovleac si nuci. Mai ramase unul. Ce sa se faca el, ce sa se faca el cand s-ar fi facut mare? L-am intrebat marti dimineata si mi-a zis “Io cand ma fac mare, vreau sa ma faci tarta cu dovleac si lapte.” “Dorinta ta mi-e porunca!”, i-am raspuns si m-am apucat de treaba.

Ingrediente
(pentru 2 tarte potrivite sau pentru una mare)
3/4 ceasca* de zahar
1 lingurita scortisoara
1/2 lingurita sare
1/2 lingurita de ghimbir dat prin razatoare
1/4 lingurita nucsoara
2 oua
1 3/4 ceasca de
1 ceasca de evaporated milk (mi se pare absurd sa-l traduc prin lapte evaporat)

* am folosit ca masura o ceasca de cafea.

Se amesteca zaharul, ghimbirul, scortisoara, nucsoara si sarea cu 2 oua, dupa care se adauga laptele si piureul de dovleac. Se toarna peste tarte si se mai lasa la cuptor 50 de minute. Daca mai e rabdare se lasa la frigider cateva ore. Si cand miroase in casa a vin fiert, a portocale si a placinte de dovleac, stii ca vine perioada aia a anului cand nu prea vrei sa stai singur si te simti warm and sparkling inside.

Miroase atat de bine incat si infamii non-iubitori de scortisoara arata asa:

This slideshow requires JavaScript.

Leave a Reply

