Ce-am facut 2011

1. un an in care am ras la fel de mult ca la 17 ani, mult si zgomotos, cateodata degeaba si enervant pt altii, cat sa ma auda tot blocul, cat sa ma auda un intreg cartier (in al’latin, unde ajungi dupa ce mergi pana la capatul pamantului, de acolo mai mergi un pic si pe urma faci stanga), cat sa fac febra musculara, cat sa-mi ajunga pentru inca doi ani.
2. un an in care am plans de cele mai multe ori de fericire sau de emotie. daca a fost altfel, nu mai stiu, pentru ca eu doar pe astea mi le aduc aminte.
3. traditii: sfantul alexandru-sfanta betie, sfantul andrei cu byron, 1 decembrie cu roadtrip le sarbatoresc la fel si cu (aproape) aceiasi oameni de 2 ani incoace. La mai multi ani!
4. traditii incepute anul asta: prima serbare a pustiului, prima scrisoare catre Mos Craciun.
5. o vara in care am stat cat mai putin in casa, in care mai mult am lancezit in iarba (in parcul circului iarba e mai verde) cu pungi de pufuleti si copii (mai mari sau mai mici) .
6. parcul izvor si o duminica de lene cu blas, cu picnic si niste flacai care jucau fotbal. ce-i frumos si ochiului ii place.
7. anul in care am citit cele mai putine carti (nu vreau sa recunosc cate).
8. niste sambete bete, cu duminici lancezite in iarba.
9. pepsi twist. merit un premiu sau ceva pt consecventa cu care l-am consumat.
10. maratoane de remi si septica. ca la carte: pana in zori, cu oftica si seminte.
11. noaptea devoratorilor de publicitate, unde am rezistat pana la sfasit si ne-am aplaudat pe noi. noaptea devoratorilor de publicitate 2012, here i come!
12. mi-am adus un om in orasul de bastina si parca l-am vazut si eu altfel odata cu ea. e frumos mah campul meu si lunca mea. si inca nu a vazut unde am copilarit. acolo camp, acolo lunca.
13. m-am rugat de un om sa-l invat sa mearga cu bicicleta. nu stie ca eu pot sa fiu mai enervanta decat e ea incapatanata.
14. pentru cateva luni, am avut o mata, jazz.
15. prima concediere
16. prima oara pe patine. am dovedit-o si pe asta. si am inceput sa ma si tin pe ele. bonus: 2cazaturi sanatoase + una foarte amuzanta.
17. niste concerte perfecte.
18. kiddo fredonand byron.
19. am slabit 10kg, si pe urma m-am ingrasat 5.
20. am mancat mult si bun.
21. multe seri in cismigiu, cu kiddo si ooameni faini care vin cu mita in ghiozdane.
22. filme vechi.
23. multe seri de dansat pana in zori.
24. bere nefiltrata.
25. seri cu conquiztador. toti concurentii sa se aseze in pat cu laptopurile!
26. furtunile de asta vara, cand ii spuneam lui gogu (singura planta care a supravietuit in casa) cum sa se lupte cu teiul care ameninta sa intre in casa.
27. invat sa gatesc.
28. o curte interioara, corcodusi si concurs de scuipat samburi.
29. un septembrie-octombrie plin de picnicuri. nu apunea soarele in stefan cel mare fara noi acolo.
30. cred ca e anul in care am facut cele mai multe poze.
31. miiiiiiiimaaaa.
32. ploaie+costum+michael buble= zambet tamp.
33. n-am putut sa fiu langa frate’miu cand a facut 18 ani.
34. un triunghi cartografic care ma facea sa fiu paranoica. usor paranoica.
35. un weekend care se repeta de cativa ani incoace, cu acelasi rezultat. sper sa nu il trec si la anul pe lista asta.
36. un concert de coveruri. buckley, cave si cash cantate de blidariu si petra acker.
37. pustiul pe care l-am carat 2 ani de zile cu un brat, pe-un sold, m-a intrebat intr-o seara la telefon “ce mai faci?”. nici acum nu stiu sa ma explic.
38. am facut poza calare pe porc; ai mei nu mi-au facut cand eram mica, am simtit nevoia de a remedia problema.
39. am mers in masina condusa de frate’miu; cand era mic si-l trosneam nu m-am gandit ca o sa ajungem si la momentul asta.

sper sa mai adaug pana se termina anul. doar mai sunt 10 zile.

Leave a Reply

