Ce-am invatat 2011

1. sunt jocuri in care pot sa pierd in orice conditii. dar orice conditii favorabile mie.

2. nu-l vad suficient de des pe frate’miu.

3. am invatat sa ma bucur de fluturi, chiar daca raman doar fluturii mei.

4. sambata dimineata, la mc la romana e the place to be.

5. sunt afona.

6. razbunarea are doua taisuri, dar prefer riscul de a ma taia.

7. ca pot sa enervez si cei mai calmi oameni, daca-mi pun mintea.

8. oricat de rece ar fi marea, si oricat ar striga mama mamelor la mine, eu tot o sa-mi bag picioarele in apa ei.

9. 6grade e iarna in toata regula pentru mine, si vara e abia cand trece termometrul de 30grade.

10. mancarea se gateste mai bine cu dragoste.

11. tata nu ma mintea cand imi zicea ca maslinele sunt bune.

12. nu sunt in stare sa prind un peste nici in 10cm cubi de apa cu 4 pesti in ea.

13. pot sa mananc un meniu bigmac+ un bigmac dintr-un foc. cine stie, cunoaste.

14. cele mai tari discutii se tin la 3noaptea in bucatarie.

15. daca astepti suficient, unele lucruri vin de la sine.

16. piticii din capul meu nu sunt asa rai si le mai dau cuvantul din cand in cand.

17. iubirea trebuie verbalizata. asa ca atunci cand iti zic ca te iubesc, apoi sa stii ca asa e.

18. o sa mor. in 20 de minute, maine, peste 10 ani. e inevitabil.

19. nimic, dar nimic nu se compara cu un copil care iti alearga in brate.

20. poti sa ai cele mai bune intentii si sa fii inteles gresit.

21. sa cant la chitara intro-ul de la smoke on the water. la cat de afona sunt, e o mare realizare.

22. a fost un an frumos pentru ca am avut langa mine oameni frumosi. cei mai frumosi. si mi-e drag de ei. atat de drag, incat zambesc de n-am loc in mine cand ma gandesc la ei.

Leave a Reply

