Mintea unui barbat divortat – Adrian Sahr

Dupa ce mi-a facut capul calendar o vreme cu ea, m-am apucat sa o citesc in anul cand am citit mult prea putin. Nu mi-a placut cat i-a placut ei.
E o lectura usoara si amara. Ce-i drept, nu stiam ca exista atatea pozitii sexuale si cateodata mai aveam putin si incepeam sa desenez ca sa inteleg cum dracu’le proptea stimabilul pe multe dintre stimabile. Un picior colo, un umar dincolo, gatu hais si mana cea. WTF? E macar fizic posibil ce zici tu acolo? Dar intre atatea orale si anale am gasit cateva idei care mi-au placut.

“Dar Eva a simtit fiorul cand Adam si-a infipt dintii in mar. Atunci s-a petrecut primul orgasm al femeii de cand exista ea.

Fat-Frumos nu exista, doar o multime de nebuni gata sa-i ia locul.

Doamne, ce bine ca ai inventat dimineata ca sa am cand sa regret tot ce-am facut noaptea..!

Agresivitatea e primul semn ca poti fi manipulat.

Iubirea o faci ca sa te simti mai bine, nu mai bun.

Dacă Eva ar fi făcut yoga înainte să înceapă Adam să-i umble în colţuri, lumea ar fi fost altfel. Plus că un şarpe vegetarian mi se pare neverosimil. El vâna toată ziua şobolani şi zburătoare, dar când e să facă cinste, brusc i se scoală de măr. Hai sictir!

Când ai îndoieli, ascultă-ţi pofta de dezastru!

Dimineţile îţi pot face mult rău dacă pui întrebările nepotrivite. Mai bine te culci la loc şi aştepţi seara, când toţi suntem egali.

Daca eram drujba, ma mai iubeai?”

Leave a Reply

