De ce te iubesc – Scrisoare catre kiddo

pentru ca ai fost genial azi
pentru ca m-ai mangaiat pe cap, te-am intrebat de ce si mi-ai raspuns pentru ca esti prietenul meu
pentru ca ai spus ca lumea aplaudeaza
pentru ca m-am temut pentru capul tau a mia oara
pentru ca ma ingani
pentru ca mi-ai zis sa pun mana la gura cand casc
pentru ca te-am alergat prin tunelul fermecat de la bershka
pentru ca ai ras in hohote pentru ca mergeau cainii dupa noi
pentru ca ai vorbit cu domnul foser
pentru ca era 11 noaptea si un pic si m-ai intrebat unde mai mergem
pentru ca siretul meu e furtun de apa
pentru ca saptamana asta vrei sa fii pompier cand te faci mare
pentru ca atunci cand am ajuns aproape de bloc mi-ai spus ce bine ne-am distrat in seara asta si ca te bucuri
pentru ca am topait pe miau mao in vant si-n frig
pentru ca mi-ai cerut o ora intreaga o jucarie
pentru ca nu ajungi la pedalele jocurilor cu masini
si toate astea doar azi.

pentru ca m-ai intrebat de ce te iubesc si n-am apucat sa-ti raspund. asta ti-as raspunde acum.
la ora cand m-ai intrebat ti-as fi raspuns asa.

pentru ca iubesti soarele si ai spus-o
pentru ca inainte sa vorbesti cu noi, vorbeai cu vantul si frunzele
pentru ca mi-ai zambit prima oara cand m-ai vazut
pentru ca ti-a trecut prin cap sa-mi zici mama2 si mama-stef
pentru intrebarile tale nesfarsite
pentru ca te bucuri cand vezi luna
pentru ca spui scuze
pentru parul tau blond
pentru cum imi sari in brate
pentru mersul tau impiedicat
pentru ca te incrunti ca mine
pentru ca esti vesel si cand esti bolnav
pentru ca esti sasait
pentru toata fericirea pe care mi-o dai
pentru ca imi ceri sa-ti cant
pentru ca imi umpli buzunarele cu pietricele, crengute si frunze
pentru ca scufita rosie a trait fericita pana departe

[va urma ani buni de acum inainte]

Leave a Reply

