Top 7 introuri ale serialelor

Pentru ca ma uit la destule seriale, dar pentru ca sunt putine introuri pe care le las sa ruleze mai mult de a 3-4a vizionare.

7. LOST (serialul pe care l-am urmarit cu cel mai mare interes si cea mai mare dezamagire, dar despre asta altadata si in alta parte). Intro-ul e scurt si la obiect, muzica pe masura, iti induce starea de pierdut/ratacit pentru cand nu o sa mai intelegi ce se intampla.

6. UP ALL NIGHT. Ce vezi in intro e si in serial. Fun, fun, fun.

5. BIG BANG THEORY. Istoria omenirii in 20 de secunde. Kind of.

4. DOWNTON ABBEY. Pentru ca in 16 episoade, pe care le-am vazut aproape legate, nu m-am plictisit niciodata de el.

3. HOW TO MAKE IT IN AMERICA. Pentru ca mi-a placut introul, m-am uitat si la serial. N-am facut rau.

2. GAME OF THRONES. Eh, game of thrones, i miss you oh so much. Screw winter, april is coming. Cel mai lung intro si l-am urmarit de fiecare data, te pregateste sa intri in lume. Al doilea Middle Earth pentru mine.

1. AMERICAN HORROR STORY. E primul pentru ca reprezinta suma cosmarurilor mele din copilarie si motivul pentru care, din nou, nu bag mana sub pat si nu stau cu picioarele pe marginea patului noaptea.

Leave a Reply

