Filme pe care le-am vazut in decembrie

Jane Eyre (2011). Am trecut cu greu de prima ora, desi erau Mia Wasikowska si Jamie Bell acolo si imi plac mult. Adevarata distractie a inceput cand a aparut in cadru Michael Fassbender. Se pare ca oricate ecranizari as vedea, nu reusesc sa fac distinctie intre Jane Eyre, sau personajele din cartile lui Jane Austen. In capul meu, sunt toate dintr-o singura, mare carte. Nu-l mai vad a doua oara. Poate alta ecranizare, cause i’m a sucker for that period of time.

50-50 (2011). Mi-a placut. Si nu numai pentru Joseph Gordon-Levvit. Am o slabiciune pentru filmele inspirate din viata. Cand vad “based on a true story”, se schimba toata perceptia si cresc sansele cu 40% sa plang in timpul filmului. Iar daca aflu abia la sfarsit ca a fost inspirat din viata reala, atunci sigur ma gasesti plangand. Am plans atunci cand Adam gaseste in buda prietenului sau o carte despre cum sa-ti ajuti prietenul suferind de cancer. Dar am si ras, am stat cu pumnii inclestati. E un film pe care sa-l vezi cand te simti rau (in ambele sensuri) si singur. L-as mai vedea.

A Bronx Tale (1993). Am adormit primele 20 de minute, bineinteles, ca la orice alt film cu mafioti. Cica asta ar fi cel mai somnifer al meu. M-am trezit, m-am uitat fara sa derulez in urma, si mi-a placut, ca intotdeauna. Si muzica, oh, sa te apuci sa dansezi in timp ce te uiti. Trebuie sa il mai vad o data.

The Thing (2011). Oh, the horror, si nu intr-un sens bun. Plictisitor, actorie nema, efecte proaste, previzibil. M-am uitat in continuare ca sa vad daca am dreptate cu previziunile. Si am avut. Nu-l mai vad.

Ides of March (2011). Dap. Distributie faina: Philip Seymour HoffmanPaul GiamattiEvan Rachel WoodMarisa Tomei, George Clooney si ala micu pe care l-am vazut in toate filmele anul asta. L-am vazut pe tot dintr-o bucata, nu m-am miscat din fata lui, si mi-a placut finalul. L-as mai vedea, dar nu singura.

Ella Enchanted (2004). Film vazut acasa, pe acasa, de Craciun. Ala la care stai cu un kilogram de portocale intr-o mana si cu un pahar de vinn in cealalta in timp ce razi cu frate’tu care joaca fifa. Si razi ca prostul, si e siropos si te trezesti zicand aaawwwwww, sau pupa-l odata! L-as mai vedea, tot de Craciun si tot asa.

Ghost Protocol (2011). De mentionat ca nu-l suport pe Tom Cruise, mai ales de cand mananca placenta neveste’sii. Mi-a placut de el in Jerry Maguire si Top Gun, doh. Dar l-am vazut la Imax, mi s-a facut rau la secventele filmate pe deasupra orasului, au fost glume bune, am sarit de doua ori din scaun si a fost domnul Jeremy Renner, pe care inca nu l-am vazut in vreun film si sa nu-mi placa. L-as mai vedea, dar doar la cinema.

The Help (2011). Da, da, da. Bun scenariu. Mah, cum sa aduni atatea femei care joaca atat de bine?! Sper sa ia macar un Oscar, ca nominalizari sigur o sa aiba. Am plans ca un copil mic. Vreau cartea!

Puncture (2011). Da. Based on true story. N-am plans. Problema e actuala, solutia exista, insa nu se aplica. Despre personajul jucat de Chris Evans: Madman. Genius. Playboy. Friend. Fool. Lawyer. Nu l-as mai vedea, dar m-a facut sa ma duc la google si sa caut mai multe informatii.

Leave a Reply

