my heart is out at sea, my head all over the place.


cam asa ma simt zilele astea. nu vorbesc prea mult, nu ma misc prea mult, in capul meu sunt plecata in alta parte, undeva unde e soare, unde bate vantul in camp de grau si maci, campuri de floarea soarelui si rapita imi populeaza visele. visez numai drumuri lungi cu masina si doua maini, una a mea si una…, cateodata stiu a cui e, cateodata nu. drumul sigur duce catre mare. am rochie rosie cu buline albe, tenesi verzi in picioare, mi-a crescut parul si imi simt pielea arsa de soare. imi cert un drac, si oamenii mei frumosi ma asteapta la o alta masina. cam asta visez de o saptamana.
ps: copilei din vis care ma cearta zicandu-mi e mai mult decat ce vad: fii mai clara data viitoare, sa mor daca inteleg ce vrei sa-mi zici!

Leave a Reply

