All we see, is the sea.


Da-i play si asculta-ma! Nu imi pasa ca e zapada afara, nu-mi pasa ca bucurestiul e tot alb zilele astea, nu-mi pasa ca acum vecinii chiar se ajuta sa-si scoata masinile din parcari, nu-mi pasa ca e mai liniste in oras, nu-mi pasa ca le sclipesc copiilor ochii! Sa le sclipeasca ochii de verdele frunzelor, sa ma ude ploaia, e frumos bucurestiul si vara, vreau soare, dar nu soarele asta de nu pot privi pe fereastra ca orbesc, vreau sa stau pe balcon in pantaloni scurti la umbra teiului, sa trag linistita din tigara, nu sa o sting la jumatate de teama ca o sa-mi pice unghiile, sa bata vantul incet, catinel, sa nu ma grabesc pe strada. Vreau sa aud babele de pe banci barfind pana in creierul noptii, m-am saturat de pustietatea asta la 8 seara, sa se auda ecourile meciurilor transmise, sa stau cu copii mari si mici in parcuri, m-am saturat de cafenele. Si peste toate, vreau sa stau taraneste in nisip, cu coatele pe genunchi si sa ma uit la valuri. Cu o bere rece in mana. Ca m-am saturat de atata vin.
AM ZIS.

Leave a Reply

