Despre prime

Leapsa: lista cu primele dati. le-am scris in ordinea in care mi le-am amintit, deci nu o sa fie nici o logica, whatsoever.

primul prieten – gigi de la gradinita, ma ducea de mana pana in fata blocului si de fiecare data ma pupa pe obraz. eu eram prietena lui, el nu era prietenul meu. it’s complicated.

prima oara cand am ajuns in varful visinului – aveam vreo 8 ani si tot juma’de metru. tin minte cat de tare m-am panicat cand am scos capul printre crengi si vedeam toata ulita. nu mai stiu cum am coborat.

prima oara cand am vazut desene animate color – aveam 4 ani si era intuneric afara. cat fusesem la bunici tata luase televizor (cu 8 butoane pentru posturi, asa am invatat sa numar) si bagase cablu. si eram in pijamale, imbaiata si primenita si ma uitam cu tata la familia flinstone pe cartoon network. mama se uita la noi.

prima oara cand m-am despartit de frate’miu – aveam 5 ani si frate’miu un an probabil. taica’miu cu el la usa, eu tintuita de maica’mea in capatul alalt al holului. plangeam de sareau camesile de pe noi, cu maini intinse, urlete, tot tacamul. tin minte ca am urlat dupa ei sa nu se mai intoarca niciodata daca pleaca acum. s-a albit maica’mea la fata, inca de atunci ii era frica de gura mea. si acum imi dau lacrimile.

prima bataie la gradinita – marcel mi-a scos o masea, dar nici el nu a iesit intreg din toata treaba asta.

primii adidasi cu luminite – si erau adidasii aia cu luminite rosii in calcaie, erau albi, albi si eram cel mai fericit copil. urma sa-mi spuna ca vine barza.

primul roman citit – robinson crusoe, eram in clasa a 2-a sau a 3-a. nu-mi venea sa cred ca exista asa ceva si eu pana atunci citisem numai basme, fram ursul polar, marry poppins si ce dumnezeu oi mai fi citit pana atunci.

prima durere de masea/maxilar – de zilele trecute and it’s still on. oribila. oribila. oribila. sper sa fie si ultima.

prima oara cand am mers cu bicicleta – 9-10 ani, ne luase tata un bmx negru cu mov. foarte mandra ca reusisem sa invat sa merg singura in jumatate de ora.

prima oara cand am gatit o masa – 20 ani, am lasat caserole in cuptor si toata mancarea a miros a plastic. am facut progrese considerabile…dar tot dau foc bucatariei o data pe an.

prima oara cand am vazut zapada la munte – 21 ani, la sinaia, oprisem la benzinarie si nu-mi venea sa cred ce era in jurul meu, zapada moale, fulguita, alba ca vata de zahar care nu-mi place. eram imbracata in rosu, cu gluga rosie si ochelarii mei rosii. cine zice ca nu avem poezie in viata noastra?

acum ma bucur la primele dati ale unui pusti si le vanez pe primele mele, doar am o lista mai lunga decat cel mai lung post, oricare ar fi ala.

 

[Later edit] Cu scuzele de rigoare, leapsa de la “the one who calls me my one and only”

Leave a Reply

