Filme, Filme, Filme,


Postul asta e Bleashpa. Eeh?! See what I just did there?! Sunt multe filme de referinta pe care nu le-am vazut din incapatanare, nechef, si cel mai important motiv: ma bat unii la cap prea mult in legatura cu ele, ceea ce ne intoarce la incapatanare. Si mai sunt cele pe care nu am rezistat sa le vad pana la capat (ghost, bodyguard, star wars, indiana jones, etc). Nu diger filme mereu, dar exista saptamani (de obicei in perioadele cu meciuri sau ce naiba mi-or intrerupe mie serialele) cand stau cate 3 zile in pat, antisociala si bag un film dupa altul. Astea sunt perioadele “feed with stories”.

1. Filmul preferat:
I) Repo Men – pentru soundtrack-ul care mi-a umplut bucataria luni dupa ce l-am vazut, pentru ca e SF, pentru poveste, pentru actori, pentru cea mai sexi scena de mutilare.
II) Sunshine – pentru el in sinea lui, pentru ca nu e perfect.
III) Shakespeare in Love – pentru ca toate replicile le gasesti prin scrierile lui Shakespeare si imi place mie sa mi se gadile egou-ul. Unde mai pui ca e al naibii de amuzant.
IV) History Boys. “History is just one fucking thing after another.” si pentru ca umorul britanic e cel mai bun.
2. Cel mai prost film vazut vreodata:
Nu-mi vine in minte decat The Thing. Bleah.
3. Cel mai bun 3d:
Sa fie clar ca nu ma dau in vant dupa 3D. E cum mi-a zis Blas despre arbitrii, sunt buni daca nu ii simti pe teren. Dar Alice in Wonderland al lui Burton a fost fermecator si nu vad cum l-ai putea vedea fara 3D (nu uit ceasca aia care mi-a zburat in fata). Pe de alta parte Harry Potter ultima parte a fost 3D si nici nu am simtit, atat de cu bun simt au fost incorporate elementele, incat nu iti fura atentia de la povestea.
4. Cea mai mare dezamagire:
De obicei ecranizarile dupa carti.
5. Ultimul film vizionat?
Young Adult. Neah.
6. Ce film necunoscut ai recomanda (3 optiuni):
Soul Kitchen. Nine. Gadjo Dilo. Astea mi-au venit in cap.
7. Filmul romanesc preferat:
BD; din cauza dupa-amiezelor de duminica cu ai mei, si a diminetilor de duminica cand am venit in Bucuresti.
8. Ce preferati: filmele dinainte de 89 sau cele actuale?
O poveste buna e o poveste buna.
9. Cel mai slab film romanesc:
No idea. Hai sa zicem Baltagul, ca l-am vazut fortata cu toata clasa, si din cauza lui am refuzat multa vreme sa mai vad un film romanesc in afara de BD si orice cu Amza Pellea.
10. Cinci filme romanesti pe care le-ai recomanda (in afara de preferat):
Ordinea este irelevanta.
I) Cum mi-am petrecut sfarsitul lumii
II) Amintiri din epoca de aur (am ras cu lacrimi, si daca puteti sa va uitati cu oameni care au prins perioada, o sa va spuna alte povesti pe langa astea si o sa vi le confirme pe cele din film)
III) Ciuleandra (cred ca l-am vazut de cel putin 3 ori, actorii sunt minunati)
IV) Titanic Vals (sau orice cu Maria Sa Grigore Vasiliu-Birlic)
V) orice din Liceenii. N-ai cum mah. “Mihai?! Nu stiam ca joci sah.” Cine nu are un Ionica sa-si cumpere.
11. Ultimul film romanesc vazut:
LoverBoy. La un moment dat logica personajelor a depasit-o pe a mea. Nu am inteles motivul actiunilor lor.

[Sursa foto]

Leave a Reply

