Filme pe care le-am vazut in februarie

 

Kiss Kiss Bang Bang (2005). Tembel film, multe momente “chiar au facut asta?!” Aduce un pic cu RocknRolla, dar asta ar fi urmatoarea etapa.
The Girl with the Dragon Tattoo (2011). Foarte tare imaginea, si povestea, mi-e suficient filmul, nu o sa ma apuc acum sa citesc cartea. Primul film in care l-am digerat pe nenea blond James Bond. Off topic, exista un singur Bond, James Bond si numele lui e Seann Connery.
Tinker, Tailor, Soldier, Spy (2011). M-am prins! HA! M-am prins care era spionul! Uite cum se umfla pipota in mine!
Loverboy (2011). Astia m-au pierdut la un moment dat. N-am mai inteles de ce, cum, de unde si pana unde?
Warrior (2011). Mi-a placut. Cam ca The Fighter. Si mi-a placut la fel de mult.
The Artist (2011). Da. Te-am vazut. Esti ok. Ai luat Oscarul? Si ce te lauzi?!
War Horse (2011). Un pic cam lung. Dar e o scena pe la mijlocul filmului care merita toata rabdarea. Plus ca am sarit in sus cand l-am vazut pe Toby Kebbell (care face un elogiu fumatului in RocknRolla de toata frumusetea). Am mai invatat ca daca n-ai caine, cumpara-ti o gasca. Poate fi la fel de eficienta.
Hugo (2011). Abia astept sa intre in cinema sa-l vad pe ecran mare, mare si sa ma bucur ca si copiii in fata magazinului de bomboane.
Tower Heist (2011). Buhuuuuu. Snoozefest. Am dooormit…
28 Weeks Later (2007). S-ar mai putea numi “Unde e Chuck Norris cand e nevoie de el?” Credeam ca zombie mai tari ca in The Walking Dead nu o sa mai vad ani buni, dar in primele 15 minute am respirat atat de putin…asta ramane pentru mine cel mai bun inceput de film.
This Means War (2012). Sau Boys Will Be Boys. Cea mai amuzanta comedie de la Crazy Stupid Love incoace. Si nu, nu e pleonasm la ce comedii am vazut in ultima vreme. L-as revedea oricand.
The Woman in Black (2012). Horror, dar nu foarte, jucarii creepy, am sarit de cateva ori, final previzibil, dar decent. Am pus cartea pe lista de citit.
28 Days Later (2002). E deja clar ca i’m a sucker pentru scenarii apocaliptice+zombie? Bun rau, rau. Zombie nu sunt atat de infricosatori ca in 28 Weeks..dar sunt acolo. Si o sa ma rog sa faca si 28 months later, si 28 years later, si 28 decades later si tot asa..

And the Link goes to:

Alta melodie mai buna ca shrinking universe de la muse nu se putea. Intai au fost versurile si pe urma filmul, sau intai a fost filmul si pe urma versurile?!

Leave a Reply

