Denial was better.


Sunt 5 etape ale durerii: denial, anger, bargaining, depression, acceptance.

In denial esti protejat. Esti in coconul tau, in balonul tau de aer frumos colorat, din cand in cand poti sa simti ca e ceva in neregula in jurul tau, dar ce-ti pasa atata timp cat tu esti in balonul tau cu care poti sa zbori cantand (prost) mai departe. In denial, fluturii sunt inca molii si NU te orbesc cu aripile lor. NU iti macina stomacul. NU iti ametesc gandurile. NU iti polenizeaza piticii din mansarda. NU te fac sa iti pui intrebari al caror raspuns NU vrei sa il afli.

In furie esti prost. Se intampla ceva/mai multe si balonul tau frumos colorat se aproprie incet de pamant/te izbeste. O simti. E visceral, e viu.

Si tu te certi cu tine, pe tine insuti. “Mah, cand ne-am urcat in balon, ce am vorbit noi? N-am zis ca nu si nu?! Ca nici tu nu esti, nici el nu e. Ce-ai facut?! Acum descurca-te, balonul s-a dezumflat, dracu il mai face la loc!”

Problema nu e la depresie, sau la acceptare. Procesul de a te hotari ce vrei sa faci mai departe e ala pagubos. Si vezi tu cum sta treaba? Oricat am vrea sa credem, NU suntem insule. Si nu prea imi vine sa dau foc podurilor dintre insule. Nu ma intelegi? Hai ca explic altfel:

Apartamentul asta care sunt eu are incaperi. Cu usi. Multe. Unele colorate, unele mici pentru pitici, unele deschise mereu, unora nu stiu pe unde le-am pus cheile si unele cu chei aruncate dragonului care scuipa flacari numai daca le pomenesti numele.

Usa asta la care ma uit eu cu jind e deschisa, dar proprietarul ei (nu eu) are trase zavoare. Daca o fortez, o inchide de tot, si mi se inchid si usile din spatele ei. Si mi’s dragi usile alea. Imi plac dupa-amiezele cu usile mele. Pe de alta parte s-ar putea sa ma simt foarte bine in camera aia. Sau sa ma simt sufocata. Nu stiu cat de aerisita e.

Eh si acum, zi tu, nu mai bine stateam eu in balonul meu?

3 thoughts on “Denial was better.

  1. hmm 🙂 eu zic ca NU .Asta ii spun si Alexandrei cand are cate o dilema.Daca ai fi ramas in balonul tau … cel mai probabil ai fi ramas undeva in subconstient cu intrebare : Ce ar fi fost daca?” . Si oricat de multe persoane ar spune ca asta nu se poate intampla…. trust me .Se intampla!.Mai bine sa fi ranita dar sa stii ca ai incercat…. decat sa fi dezamagita pentru ca nici nu ai avut curajul sa incerci. :*

  2. Pingback: cum spune si stef, « eucandvreausascriuscriu

  3. Pingback: 50 « don't bring around a cloud

Leave a Reply

