50 ain’t enough.

Bleapsha. My bucket list nu prea coincide cu ce e pe lista asta, dar o sa-mi dau silinta sa raspund.

1. bungee jumping – E pi lista! Dar as alege tirolina.

2. skydiving – Si asta e pi lista!

3. o plimbare intr-un balon cu aer cald – Tot la baloane ma trimiteti?!

4. o plimbare printr-un desert – Acilea, va rog.

5. o lupta fizica serioasa – Deja mi se reproseaza ca sunt violenta. Imi dati apa la moara?!

6. stai cateva zile in natura – Been there, done that.

7. stai o noapte sub cerul liber, senin si observa stelele – Been there, done that. Am inceput sa invat si constelatiile. Stai putin ca am o scama pe umar. Pfiu.

8. pleaca cu autostopul cu o destinatie clara – Abia astept.

9. iesi singur intr-un club si fa-ti prieteni noi – Si ce prieteni mi-am facut.

10. viziteaza turnul eiffel – Montmartre mai degraba, daca tot ajung in Paris.

11. viziteaza Piramidele din Egypt – Ar fi o treaba.

12. viziteaza Statuia Libertatii – Mai degraba Broadway daca tot ajung acolo. Pentru ca pe lista mea e scris mare sa vad cel putin un musical acasa la el.

13. viziteaza Stonehenge – Bun.

14. viziteaza Marele Canion – Si pe urma sa sar de pe o creasta in apa. Logic.

15. viziteaza Marele Zid din China – Daca pot sunt acolo, pot sa vad si ciresii infloriti?

16. viziteaza un sat sarac din Africa – Vezi Whiskey Eco.

17. ia pranzul in Monaco (unul din cele mai mici orase din lume) – Nu tin neaparat. Prefer oricand o varza cu ciolan afumat de la varzaria din Cluj.

18. fa un joc de poker pe bani – Intrebati-o pe Blas cum joc poker :))

19. joaca la loto – Am facut-o o vreme si m-am lecuit.

20. du-te la o ghicitoare si zi-i sa-ti citeasca viitorul – Nu, pentru ca ce nu stii nu te omoara (aka ignorance is a bliss).

21. spune unui strain ca-i frumos – Been there, done that.

22. saruta un strain – Been there, done that.

23. du-te la o intalnire oarba (blind date) – Eh asta da. Anyone?!

24. fa dragoste pe plaja – E pe lista.

25. fa dragoste in avion – E pe lista.

26. fa un ménage à trois – Nu, blas, nu e fel de mancare :))

27. fa-ti un album foto profesional cu tine – La cati fotografi destoinici am pe langa mine, nu mai am nevoie.

28. fa pe profesorul (preda cuiva ceva ce stii sa predai) – Sa-l invat ce?

29. observa un rasarit – Le-am vazut pe toate saptamana asta.

30. observa un apus – O sa prefer mereu rasaritul.

31. planteaza un copac – Daca am plantat mai multi e in regula?

32. ai grija de un animal de companie – Been there, done that. Desi nu sunt sigura ca se pune. De obicei pentru pisici stapanul e un animal de companie.

33. invata o limba straina de unul singur – Work in progress.

34. invata sa canti la un instrument – Stiu sa cant smoke on the water la chitara. Cine m-a auzit nu are aceeasi parere.

35. ia cursuri de dans – Ma impiedic mergand desculta, dar imi dau silinta.

36. fa bani dintr-o afacere personala – Been there, done that.

37. scrie o carte – Ma gandesc serios la un memoir al cosmarurilor mele. Alea pe care le visezi.

38. pescuieste un peste – Am fost de atatea ori la peste, si o sa ma tot duc pana il prind. Si o sa-l mananc cu ciuda ca m-am chinuit atatia ani.

39. mananca o insecta vie – Tantarii se pun?!

40. urca un munte foarte inalt – Ok, e pi lista.

41. trimite un mesaj intr-o sticla (nu neaparat pe mare/ocean) – Ba da. Neaparat pe mare/ocean.

42. danseaza in ploaie – Ies in ploaie, cant in ploaie, si cu fiecare picatura te iubeeeesc mai muuuult. Ia sa vedem cine stie melodia.

43. fa o donatie – This is easy.

44. fumeaza un joint – Done that. N-am inteles mare lucru. Raman la dunhill rosu. Scurt.

45. du-te la un salon de masaj – Bun sfat.

46. traverseaza o granita dintre doua tari pe jos sau pe bicicleta – Cu bacul si pe jos se pune?!

47. invata sa jonglezi cu trei obiecte – Oameni rai. N-ati inteles ca am doua maini stangi.

48. tine un seminar despre un subiect care te pasioneaza – Despre oameni si povesti?!

49. stai de vorba cu un om al strazii si asculta povestea vietii lui – Da. Si batranii.

50. tunde-te la chelie – 3cm lungimea parului se pune?

3 thoughts on “50 ain’t enough.

  1. 1. ciresii nu sunt in Japonia?
    2. ieeeeees in ploaie, caaaant in ploaaaie!! Asta-i tot ce mi-a ramas sa fac si-mi place tare ! 😀

  2. Pingback: Narcotango « don't bring around a cloud

Leave a Reply

